Vooruit met Feedback
Waarom vooruit met Feedback?
Soms kom je in een situatie die niet prettig voelt. Je weet dat er iets aan de hand is, maar er wordt niets gezegd. Het kan ook zijn dat je in een situatie komt, waarbij jij iets ziet of vindt en toch je mond maar houd. Tijdens mijn loopbaan heb ik heel veel bedrijven en teams mogen trainen en vaak vindt men van alles van elkaar of van de werkwijze, maar wordt het niet uitgesproken. Ook is het geven van complimenten van moeilijk. Laat staan het ontvangen van een compliment. Terwijl je feedback juist nodig hebt om te leren, te groeien en om je gewaardeerd te voelen.
Wat levert de training vooruit met feedback jou op?
Na deze training van een dag, kun jij praktisch aan de slag met het het geven, ontvangen en vragen om feeback. Je gaat aan de slag met eigen casustiek. Daarnaast ga je spelenderwijs feedback geven en ontvangen (zowel positief als negatief, maar ook op werkwijze en gedrag).
Na de training vooruit met feedback:
- Geef of vraagt je feedback
- Je werkt met de feedback regels
- Je ziet feedback als een positieve tool
- Je gebruikt feedback om jezelf, afdeling of bedrijf te laten groeien
- Je zet feedback op verschillen de momenten in
- Je zet feedback tijens verschillende situaties in
Waarom de training vooruit met feedback met Lina-stijL?
Wij werken praktijkgericht, geen uren praten over de theorie, maar doen, ervaren zonder lastig of ingewikkeld taalgebruik. Een belevenis waardoor je gemotiveerd feedback, geeft, vraagt of ontvangt.
Hoe werkt een training vooruit met feedback ?
Lina-stijL geeft je een simpele en effectieve structuur die jou ondersteund tijdens alle zakelijke en privè onderhandeling.
Opbouw van een training vooruit met feedback :
- Kennismaken
- van heden naar toekomst
- Soorten feedback
- Feedback en feedforward
- Kritiek
- Communicatiestijl
- Lichaamstaal en toon
- Veel oefenen
Meer weten over feedback ?
Bel of mail voor een gratis vrijblijvend en informatief kennismakingsgesprek