Training klantgerichtcommuniceren

Interesse? Klik hier

Waarom klantgericht communiceren?

Je kent het wel: je hebt je voorgenomen om een doel te behalen tijdens het gesprek of de leiding te houden, goed te luisteren en de taal van de klant te spreken, maar wanneer je het gesprek evalueert is daar weer weinig van terecht gekomen. Hoe komt dit en waar  ligt dit aan.

Wanneer je  tijdens je werk te maken hebt met klanten, dan is deze training iets voor jou. Wat willen die klanten van je? Hoe zien zij jou? Wat is de beste positie om met elkaar te praten? Hoe zie jij jouw rol, ben jij het visitekaartje van je bedrijf. Kortom een training waardoor je lekker aan de slag kunt op een klantgerichte manier. Er komen veel praktische voorbeelden en er is genoeg tijd om ervaringen te delen en vragen te stellen.

.

Wat levert klantgericht communiceren op?

  • Inzicht en toepassen van verschillende vraagstellingstechnieken
  • Belang van luisteren en stiltes
  • Inzicht en bewustwording van de verschillende belangen en standpunten
  • Activatie van je gesprekspartner om verder te praten
  • Een duidelijk beeld kunnen geven van wensen en verwachtingen tijdens een gesprek
  • Je leert je gesprek plannen en je doelen te behalen
  • telefonisch verkopen

Waarom klantgericht communiceren  met Lina-stijL?

Wij geven trainingen gericht op de praktijk, geen uren praten over de  theorie maar doen, ervaren zonder lastig of ingewikkeld taalgebruik. Een trainingsbelevenis waardoor je gemotiveerd aan de slag gaat.

Soorten klantgerichte communicatie:

  • Klantenservice
  • Salesgesprekken
  • Onderhandelingen
  • Zakelijkgesprek
  • Vergaderingen
  • Telefoongesprek

Mogelijke  trainingen/ workshops klantgericht communiceren :

  • Basis training 1 dagdeel
  • Verdiepende training 1 dagdeel
  • klantgerichte verkooptraining voor de buitendienst (2 daagse) 9 stappen van de verkoop
  • Maatwerk training in overleg

Meer weten over gesprekstechnieken?

Bel of mail voor een gratis vrijblijvend en informatief kennismakingsgesprek